Voorbereiding...

18 maart 2015 - Groningen, Nederland

Och wat gaat de tijd ontzettend snel, over een week zitten wij al in Tanzania. Ook al gaan we maar 3 weekjes, voor ons is het toch best wel spannend.
Wij zijn 2 maand geleden al begonnen met het inzamelen van geld voor het ziekenhuis. Van dit geld hebben wij allemaal spullen kunnen verzamelen en naar het ziekenhuis opgestuurd. Dit is o.a. verbandmaterialen, spuiten, OK kleding, beademingsballonnen, 2 bewakingsmonitoren, 2 CTG machines (voor de hartslag van foetus en de zwangere zelf), glucosemeters, katheters, instrumentarium voor op de OK en nog veel meer. Met deze apparatuur kunnen écht levens gered worden.
De rest van het geld gaan we doneren aan een voedselprogramma voor de allerarmste ondervoede kindjes, zodat deze ook te eten kunnen krijgen en niet meer overlijden aan ondervoeding.

We willen jullie graag op de hoogte gaan houden van onze reis, o.a. zodat jullie kunnen zien waar jullie geld voor gebruikt is!

Ook zijn we druk geweest met het pakken van onze koffer, wat nog niet helemaal volgens plan verloopt omdat we maandag eerst nog een tentamen hebben. Daarom duiken wij nu de bieb weer in om te gaan studeren. Joe, doei!

1. Kristel:
    Goed bezig dames.
    Succes met jullie tentamen en met het inpakken van de koffers.
    Heel veel plezier op deze leerzame studiereis.
  2. Marijke:
    19 maart 2015
    Indrukwekkende stapel met dozen. Veel succes gewenst met alles wat jullie verder aanpakken en inpakken! Goede reis!
  3. Harriet:
    19 maart 2015
    Wat mooi dit te zien en horen!
    Dat is het resultaat van jullie inzet en toewijding!
    Succes met het tentamen en de laatste voorbereiding! En veel plezier!